Reklamace a výměna

Může se stát, že Vám zakoupené zboží nebude z jakéhokoli důvodu vyhovovat, nebo jste zvolili špatnou velikost nebo typ.

Nevadí, zboží můžete bez udání důvodů vrátit, nebo zdarma vyměnit za jiné. A to do 30 dnů od provedení objednávky. Při výměně zboží Vám nový produkt zašleme zcela zdarma! *

 

Jak na to?

 

1) Kontaktujte nás na email: info@carflexx.cz a informujte nás o záměru vrátit nebo vyměnit zboží.

Skutečnost, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, nebo provést výměnu je třeba sdělit nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí.  

Zboží musí být nepoužívané, pouze vyzkoušené bez známek poškození v originálním balením a s visačkami.

 

2) Ke zboží je třeba do balíčku připojit následující:

- kopii dokladu o koupi (kopii faktury)

- krátký průvodní dopis obsahující číslo Vašeho účtu (v případě vrácení zboží) nebo název jiného produktu (v případě výměny)

- vyplněný formulář pro ODSTOUPENÍ

- vyplněný formulář pro REKLAMACI

 

 

3) Balíček zašlete na adresu:

CAR-FLEXX

(Martin Svátek)

Jana Jindřicha 286

Praha 9, 19016

 

Zboží je třeba pečlivě zabalit, ideálně do originálního obalu a případně i bublinkové folie, aby nedošlo k jeho poškození.

Pro zpětné odeslání zásilky doporučujeme využití DPD, PPL, GLS, Zásilkovna. 

 

Poškozené, parfémované, špinavé, či zapáchající zboží nemusí být přijmuto nazpět. Před odesláním tak prosím opravdu zodpovědně prověřte stav produktu.

Berte prosím na vědomí, že za správnou přepravu balíčku zpátky na sklad či sídlo ručí zákazník.

 

Samotná výměna zboží je v případě stejné ceny zdarma.

 - Při chybě pracovníka expedice je poštovné směrem k zákazníkovi zdarma a zákazník má právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (vrácením částky na účet, nebo zasláním jiného zboží v odpovídající hodnotě).

- V případě, že zákazník zvolil špatný typ nebo velikost zboží, chce vyměnit barvu apod. nabízíme 1.výměnu zdarma. Každé další a v případech, kdy určí provozovatel e-shopu hradí poštovné zákazník. Poštovné je v případě platby předem na účet 99 Kč, nebo v případě úhrady poštovného dobírkou 149 Kč. Provozovatel eshopu vždy automaticky předpokládá uhrazení dopravy formou dobírky (při převzetí vyměněného zboží), kdy zákazník obdrží fakturu za dopravu spolu s vyměněným zbožím a původní opravenou fakturou. Na žádost zákazníka však může být vystavena faktura za dopravu s platbou předem na účet. 

 

*Odstoupení od kupní smlouvy oznámené po 14. dni od převzetí zboží nemusí však být vždy akceptováno. Zároveň doprava nového produktu nemusí být hrazena. Jedná se pouze o dobrou vůli prodejce.